Dyson DC32 Origin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC32 Origin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

phildhom 20-10-2013
Geschreven voor: Dyson DC32 Origin

Wij hadden vroeger een Miele en toen die aan vervanging toe was hebben wij ons laten verleiden tot de aankoop van een Dyson. Wij hebben deze stofzuiger nu reeds meer dan een jaar in bezit en ik vond het moment ideaal om wat feed back te geven. Positieve punten:' mooi design en robuuste materialen. Negatieve punten: De Dyson maakt een oorverdovend lawaai'. Wij ervaren dit echt als storend. De stofbak laagmaken is een hele klus. Al het fijne stof vliegt overal in het rond. Bij een stofzuiger met stofzak heb je dit niet. De borstelstukken zijn zo dik dat je er moeilijk mee onder een laag kastje kan. Bij ons is niemand noch de poetsvrouw noch wijzelf tevreden over dit ding.

Tom_uit-Gavere 06-06-2012
Geschreven voor: Dyson DC32 Origin

Zeer positieve ervaringen. Wij hebben sinds april 2011 een Dyson DC32 en we zijn er eigenlijk heel tevreden over. Ik kan niet echt vergelijken met een ander merk omdat onze vorige stofzuiger echt een oud beestje was.
Geluid : niet echt stil, maar stoort me niet (niet luider dan een andere stofzuiger)
Beweeglijkheid : nog geen haperingen aan tafelpoten of stoelpoten gehad
Zuigkracht : formidabel (het enige wat hij niet zuigt zijn houtsplinters in een
autotapijt, maar dat verwacht ik ook niet echt) De voorschriften gevolgd en eens om de 3 maanden de filter uitgekuist. Blijft nog altijd even krachtig zuigen.
Ik ondervond 2 kleine nadelen, die Ron35 ook had : het is nogal onhandig om de buis weg te bergen en het rollertje (borstel) slaat inderdaad te vaak op de stand die ik niet nodig heb.
Al bij al vind ik het heel leuk dat er nog producenten zijn die hun best doen om een duurzame kwaliteit te maken tegen een min of meer betaalbare prijs.
Ik vind het echt een prachtmachine en we hebben ons de aankoop zeker niet beklaagd. Door Dyson werd ik de "nieuwe man", :)).